Přejít k hlavnímu obsahu
elektronický časopis o informační společnosti
Aktuální číslo
Archiv
Archiv čísel
Archiv autorů
Archiv rubrik
Archiv klíčových slov
Statistiky
Nejčtenější redakční články
Statistiky přístupů na Ikaros.cz
Pro autory
Redakce
Domů
/
Archiv čísel
Archiv čísel
2007, ročník 11, číslo 1/2
Marketing of Digital Information
Ikaros, redakce
Marketing komerčního webu směrem ke knihovnám (Marie Solum Hansen)
Ikaros, redakce
Marketing online služeb: vzdálený uživatel je nejbližším klientem (Antonia Arahova)
Ikaros, redakce
Pozitivní profesionalita - schopnosti nezbytné pro competitive intelligence (Lyndsay Rees-Jones)
Competitive Intelligence I.
Ikaros, redakce
Použití vizualizačních nástrojů v oblasti Competitive Intelligence (Tomáš Vejlupek - Tovek)
Ikaros, redakce
Využití Competitive Intelligence pro zvýšení konkurenceschopnosti obchodních clusterů (Zdeněk Molnár, Michael Has)
Marketing Information Tools I.
Ikaros, redakce
Konkurence a marketing: Referenční služby v norských veřejných knihovnách (Tord Hoivik)
Ikaros, redakce
Na světě není databáze, která by obsahovala všechno… (Jaroslav Horký, Medistyl)
Ikaros, redakce
Rozvoj marketingových strategií pro dLIST a LIS Commons (Dominika Sokol)
Marketing in the Electronic Environment
Ikaros, redakce
Creation of driven marketing: a vision paper (Joost Kircz)
Ikaros, redakce
Information services marketing case: small and medium ICT-enterprises in south-west Finland (Eeva Liisa Eskola)
Promoting Libraries
Ikaros, redakce
Státní technická knihovna a Medistyl spol s r.o.: Srovnání marketingových přístupů (Jan Rylich, Tomáš Tománek)
Marketing Information tools II.
Ikaros, redakce
Evaluační koncepty a studie jako marketingové nástroje (Josef Herget)
Ikaros, redakce
Knihovní katalog jako marketingový nástroj knihovních služeb (Radka Římanová, Linda Skolková)
Ikaros, redakce
NewsTin.com – komerční prezentace (Julius Rusnak)
registration login password