Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Marketing komerčního webu směrem ke knihovnám (Marie Solum Hansen)

Čas nutný k přečtení
1 minuty
Již přečteno

Marketing komerčního webu směrem ke knihovnám (Marie Solum Hansen)

0 comments
Anglicky
English title: 
Marketing a commercial website to librarians
Autoři: 
Web Startsiden.no je norský rozcestník a vlastní vyhledávač s možností využití externích vyhledávačů. Tvůrci mají v úmyslu spolupracovat s knihovnami, aby mohl sloužit knihovnám jako pomůcka v referenčních službách. Chtějí vytvořit jednoduchého průvodce pro knihovny, rozšířit kategorii "Knihovny a archivy" a nabídnout přístup do katalogů. Další realizace projektu vychází z průzkumu, kterého se zúčastnilo 158 knihovníků z 2000 (85 % žen, 95 % VŠ, 63 % pracuje ve veřejných knihovnách). Hypotéza: Knihovnici umějí lépe využívat internet než ostatní lidé. Z výsledků: 77 % používá internet v práci "stále", 21 % "často", zbývající "vůbec". 80 % absolvovalo školení týkající se využívání internetu, 20 % zcela nebo částečně důvěřuje informacím nalezeným na internetu. 95 % si myslí, že knihovník má být zkušeným uživatelem internetu. Nejvíce je využíván Google (96 %), Bibsys (97 %), Wikipedia (73 %), Startsiden.no (53 %). (fv)
Klíčová slova: 
Hodnocení: 
Zatím žádné hodnocení
IKAROS, redakce. Marketing komerčního webu směrem ke knihovnám (Marie Solum Hansen). Ikaros [online]. 2007, ročník 11, číslo 1/2 [cit. 2024-03-28]. urn:nbn:cz:ik-12342. ISSN 1212-5075. Dostupné z: http://ikaros.cz/node/12342

automaticky generované reklamy