Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Poslední varování

Čas nutný k přečtení
1 minuty
Již přečteno

Poslední varování

0 comments
Reklamní kampaň hlásající otevření supernového největšího extra hypermarketu XY (to je totiž úplně jedno kterého) zabrala. Přes sjezdem z dálnice zácpa, na parkoviště fronta, rvačka o košíky. Šťastlivci, kterým se podařilo ukořistiti extra velký hyperkošík, se ženou utrácet své korunky.

A pak že je u nás nějaká ekonomická krize! Velkokapacitní košíky se většině podařilo naplnit a bez reptání stojí sice krátké zato pomalu ubývající fronty u řady pokladen. Možná proto má tato paní tak nepříjemně nevánoční výraz…

Pobyt mezi vysokými regály, křik a střípky rodinných hádek, strach o košík a někdy i o život mnohé vyčerpal. Bar se brzy zaplnil nejen hosty, ale i jejich objemnými košíky.

Koneckonců, vždyť nejde o Vánoce, ale konzum. Nějaká ta hádka, facka, Coca Cola i mobil se proto snese…

Snad jen romantický západ slunce nad rozlehlým parkovištěm se zoufale snaží připomenout, proč jsme sem přišli. Přece nakoupit vánoční dárky! Vy je ještě nemáte? Tak to už je skoro pozdě. V nejmenovaném hypermarketu, který je zaručeně největší a nejlepší, totiž skoro nic zajímavého nebylo. A tak pokud chcete svým blízkým opravdu něco pěkného koupit, jděte raději co nejrychleji do osvědčených obchůdků. Vyhnete se tak nejen zklamání z ubohosti velkokapacitních "tržnic" průměru, ale především vzteklým a nepříjemným davům.

Klíčová slova: 
Hodnocení: 
Zatím žádné hodnocení
JEDLIČKOVÁ, Petra. Poslední varování. Ikaros [online]. 1999, ročník 3, číslo 11 [cit. 2024-12-22]. urn:nbn:cz:ik-10442. ISSN 1212-5075. Dostupné z: http://ikaros.cz/node/10442

automaticky generované reklamy