Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Evaluační koncepty a studie jako marketingové nástroje (Josef Herget)

Čas nutný k přečtení
méně než
1 minuta
Již přečteno

Evaluační koncepty a studie jako marketingové nástroje (Josef Herget)

0 comments
Anglicky
English title: 
Assessment Concepts and Benchmarking Studies as a Marketing tool
Autoři: 

Pan Herget, děkan fakulty informační vědy na Univerzitě aplikovaných věd ve Švýcarsku, se zabýval základní otázkou, jak zaujmout uživatele, aby využívali poradenské služby informačních profesionálů. Cestou by mohla být spolupráce mezi univerzitami a soukromými společnostmi.

Hlavním tématem jeho přípěvku byla případová studie, kdy se takové instituce spojily, a vznikl projekt evaluace webových stránek a jejich vyhledávání (ze 700 společností nakonec přijalo 58). Výsledky byly zajímavé a celé akci se relativně podrobně věnovala i média. Vzhledem k tomu, že byla švýcarská studie velice úspěšná, bude se letos na jaře opakovat, a tentokrát v Německu.

(JR)

Hodnocení: 
Zatím žádné hodnocení
IKAROS, redakce. Evaluační koncepty a studie jako marketingové nástroje (Josef Herget). Ikaros [online]. 2007, ročník 11, číslo 1/2 [cit. 2024-03-28]. urn:nbn:cz:ik-12352. ISSN 1212-5075. Dostupné z: http://ikaros.cz/node/12352

automaticky generované reklamy
registration login password