Creation of driven marketing: a vision paper (Joost Kircz)
0 comments
Autoři:
Vydání:
V elektronickém světě je (resp. vše může zůstat) přístupné. Autor, vydavatel a knihovna - hlavní subjekty v elektronickém publikování, všichni se mění (nebo jsou nuceni se změnit) pod vlivem technologií, které se v elektronickém publikování používají. Změna se týká i marketingu - nemůže se zaměřovat jen na uvedení produktu na trh nebo jeho prodej (distribuci), ale musí fungovat po celou dobu jeho "životnosti" na síti. Vydavatel "vytváří" z díla produkt (edituje, pořádá, distribuuje, propaguje apod.). Knihovna shromažďuje produkty od různých vydavatelů a snaží se uspokojovat potřeby uživatelů. Problémem jsou nové (online) produkty, u nichž se setkáváme s úplně jiným publikačním procesem, jinými způsoby zpracování, uchovávání apod. - tradiční vydavatelé se dostávají "mimo hru", proto se v této souvislosti musíme ptát: co je a co není dokument. Klíčovou roli hrají metadata, musí být nezávislá na čase. (fv)
Klíčová slova:
Hodnocení: