nejpozdější
Prázdniny odstartovaly křikem dětí vybíhajících s vysvědčením ze škol a ani Ikaros, který letos poprvé bude vycházet i v letních měsících, nenechává čas dovolených bez povšimnutí.
VíceNedílnou součástí povídání o elektronických informačních zdrojích a jejich uplatnění ve veřejné knihovně musí být i pasáž o hodnocení jejich kvality.
VíceNení to tak dávno, co jsem popisovala svoje postřehy z reklam zaměřených na stavební potřeby. V této branži se totiž pohybují především majitelé stavebních firem, zedníci, stavaři, tesaři,
VíceŠiroká implementace jednoznačného identifikátoru elektronických (online) zdrojů URN (Uniform Resouce Name) jako náhrady nestabilního URL (Uniform Resource Locator) je sice zatím v nedohlednu, ale to neznamená, že by se věci nehýbaly kupředu. Jedním z projektů, který se zabývá touto problematikou, je řešen na půdě Mezinárodního centra ISSN. Jeho cílem je využít celosvětově respektovaného kódu ISSN pro seriálové publikace jako tzv.
VícePozn. redakce: Se zveřejněním níže uvedeného textu jsme značně váhali, zejména pro jeho možné subjektivní vyznění. Nakonec - s vědomím úsloví "na každém šprochu pravdy trochu" - jsme se jej rozhodli publikovat v redakčně nezměněné podobě.
VíceV minulém čísle jsme se podívali na zoubek zahraničním medicínským portálům, dnes se vrátíme zpět do českých webů a hájů a zjistíme, jaké možnosti má v této oblasti česká odborná veřejnost.
VíceANDERSOVÁ, Denisa. Zavádění nových médií v reklamě a v public
relations.
Vedoucí práce Peter Pálka. Oponent Richard
Papík.
Někdy se dnes zdá, jako by se slovo "virtualita" či "virtuálnost" a jeho odvozeniny staly jenom zaklínadlem či pouhým flatus vocis, a tak může být poněkud ošemetné hovořit o "virtuálním prostředí", má-li to mít nějaký specifický smysl.
Více