Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Výsledky metaanalýzy studií věnovaných online výuce

Napsal uživatel Mgr. Linda Skolková dne 20. Srpen 2009 - 8:59.

Metaanalýza studií věnovaných online výuce, kterou si objednalo americké Ministerstvo školství (Department of Education), ukázala, že průměrně měli studenti v online podmínkách lepší výsledky než ti, kteří se účastnili standardní kontaktní výuky. Podrobnosti najdete ve zprávě Evaluation of Evidence-Based Practices in Online Learning : A Meta-Analysis and Review of Online Learning Studies.

Přidat komentář

Plain text

  • Nejsou povoleny HTML značky.
  • Email addresses will be obfuscated in the page source to reduce the chances of being harvested by spammers.
  • Řádky a odstavce se zalomí automaticky.

Filtered HTML

  • Webové a e-mailové adresy jsou automaticky převedeny na odkazy.
  • Email addresses will be obfuscated in the page source to reduce the chances of being harvested by spammers.
  • Povolené HTML značky: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Řádky a odstavce se zalomí automaticky.