Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Mýtus o konci světa byl ve skutečnosti jen globální marketingovou kampaní

Čas nutný k přečtení
1 minuty
Již přečteno

Mýtus o konci světa byl ve skutečnosti jen globální marketingovou kampaní

0 comments
Autoři: 
Rubrika: 

Celý svět se zájmem, napětím a často i s obavami upínal pozornost k magickému datu 21.12.2012, kdy mělo dojít ke konci Mayského kalendáře a podle některých výkladů i ke konci světa. Tzv. "fenomén roku 2012" se stal jedním z nejčastěji diskutovaných a současně i mediálně nejexponovanějších témat celého roku, a zejména v prosinci se spekulovalo v podstatě neustále a ve všech médiích.

Málokdo skutečně věřil tomu, že by mohl přijít opravdový konec světa - ale v podstatě nikoho ani ve snu nenapadlo, že by celá globální hysterie kolem prosince 2012 mohla být jen propracovanou marketingovou kampaní. A přesně to se ve skutečnosti stalo - ukázalo se, že fenomén roku 2012 je jen vynikajícím příkladem virálního marketingu z dílny agentury Buzzman, kterou si již před několika tisíci lety objednala mayská civilizace, aby zvýšila povědomí o své existenci a mohla lépe konkurovat (ve své době známějším) Egypťanům.

Rádi bychom tedy agentuře Buzzman pogratulovali k mimořádně kvalitně odvedené práci a věříme, že se jejich aktuální kampaň "Konec světa 2012" zařadí do mezinárodní síně slávy stejně jako "Projekt: Bůh" od společnosti Divine Unlimited, či mimořádně povedený hoax, že Země obíhá kolem Slunce, od agentury Galileo.

Hodnocení: 
Zatím žádné hodnocení
IKAROS, redakce. Mýtus o konci světa byl ve skutečnosti jen globální marketingovou kampaní. Ikaros [online]. 2012, ročník 16, číslo 13 [cit. 2019-03-25]. urn:nbn:cz:ik-14017. ISSN 1212-5075. Dostupné z: http://ikaros.cz/node/14017

automaticky generované reklamy
registration login password