Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Internet jako obchodní prostředí a marketingový nástroj

Čas nutný k přečtení
1 minuty
Již přečteno

Internet jako obchodní prostředí a marketingový nástroj

0 comments
Autoři: 
Ve dnech 2. a 3. října 1997 se v Bratislavě uskutečnila konference, jejímž hlavním pořadatelem byla tamější společnost EL&T. Konference se zabývala problematikou Internetu a Intranetu v obchodních aplikacích a přítomnost lidí z nejrůznějších sfér obchodu nasvědčovala poměrně intenzívní zájem účastníků o problematiku Internetu s aplikacemi v obchodě a podnikání.

Akce se konala v příjemném prostředí, byla dobře organizačně zabezpečena a tématicky mne rovněž nezklamala, neboť příspěvky byly zajímavé a těch "nudných" bylo minimum, avšak na druhé straně bych jí vytknul, že chybělo několik souvisejících workshopů, kde by si účastníci (byť za další příplatek) mohli odzkoušet a naučit se některé činností, které se hodí při práci s Internetem. Aspoň tak jsem to pozoroval v zahraničí a aktivně se řady workshopů (typu hands-on) účastnil. Je to obyčejně skvělé doplnění témat přednášek.

Z témat, která byla přednesena, se těžko vybírají ta nejlepší vystoupení, ale pro představu uvedu jen některá:

  • Súčasný stav marketingovej komunikácie v SR. Základný vzťah marketingu, propagácie a reklamy
  • The Internet as Marketplace: An American Perspective on Doing Business on the Internet
  • Web marketing a jeho konkrétna realizácia v spoločnosti EUNET Slovakia
  • Doing Business with Intranets: An American Perspective
  • Perspektívy využitia Internetu v marketingu pre najbližšiu budúcnosť
  • Efektívne využivanie firemného potenciálu prostredníctvom formovania firemnej identity
  • Corporate Identity - podstata a metodológia
  • Od Corporate Identity k Idnetity. Vedecká fantastika a realita
  • Singulárna forma, plurálny obsah. Grafický dizajn na WWW
  • Metodológia hodnotenia domovských stránok
  • Netprojekt - Internet v Slovenskej republike
  • Projekt globálnej informačnej spoločnosti, iniciatívy EÚ
  • Informačné služby a zdroje na Internetu pre oblasť marketingu a obchodu
  • Competitive Intelligence via Internet
  • Sprístupňovanie odborných publikácií periodického charakteru v sieťovom prostredí
  • Elektronický obchod a iniciatívy Európskej únie
  • Bezpečnosť obchodu na Internete, problémy, súčasný stav, trendy
  • Internet jako praktický marketingový nástroj
  • Služby internetovských providerov a riešenia pre Internet
  • Prístup do Internetu prostredníctvom spoločnosti Telenor
  • Komplexné riešenia pre Internet poskytované Podnikom výpočtovej techniky Bratislava prostredníctvom ViaPVT
Hodnocení: 
Zatím žádné hodnocení
PAPÍK, Richard. Internet jako obchodní prostředí a marketingový nástroj. Ikaros [online]. 1998, ročník 2, číslo 2 [cit. 2019-11-13]. urn:nbn:cz:ik-10158. ISSN 1212-5075. Dostupné z: http://ikaros.cz/node/10158

automaticky generované reklamy