Březen je zasvěcen propagaci Internetu u nás
Projekt [4] vyhlásil Českomoravský Profit [5] na podzim loňského roku. Jeho cílem je seznámit širokou veřejnost, podnikatelskou sféru i vládní orgány s podstatou Internetu, jeho současnými možnostmi využití i dalšími perspektivami. Podnětem k uspořádání této akce je nekoordinovanost a živelnost rozšíření Internetu v České republice a také nedostatečná informovanost veřejnosti o tomto komunikačním médiu.
Jako hlavní partnery projektu získal Profit společnosti firmy AutoCont [6], Hewlett-Packard [7], IBM [8], Microsoft [9] a PVT [10], společníky projektu jsou ABF [11], Agentura Modré stránky [12], APP [13], DirectNet [14], Fincom [15], IPB [16], Progress Software [17] a Siemens-Nixdorf [18]. Záštitu nad projektem převzaly Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR [19], Svaz průmyslu a obchodu ČR [20], Hospodářská komora ČR [21], Svaz průmyslu a dopravy ČR [20] a Česká manažerská asociace.
Důležitou úlohu v projektu hrají média. Jejich úkolem je publikování kvalifikovaných příspěvků, které na konkrétních příkladech ukáží, že již nyní Internet přináší také tuzemským uživatelům hmatatelný efekt, a zasadí rozvoj Internetu do širších společenských a ekonomických souvislostí.
Akcí [22] pořádaných v rámci projektu je celá řada, díky nim můžete získat během března získat různé slevy, výhodně se připojit k Internetu, zůčastnit se konferencí, seminářů, dnů otevřených dveří a dalších akcí.
Každý se také může zúčastnit soutěže "Co víte o Internetu" o mnoho zajímavých cen (o soutěži informujeme v samostatném příspěvku v tomto čísle Ikara).